If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
е то няма защо да се оплакваш на бенз ми гори 7-8 ама я ги обърни в лева(по 2,40 някъде) и после ми кажи,че не си е харабиика.аз няма да сложа газово,щото карам колата рядко/веднъж седмично/и не виждам смисъл
Аз се преродих с газовото. Преди давах по 500-600 лв. за бензин на месец, а сега ми е на полувин и си харчи към 12 на 100 газ като не съм много много в задръстванията. А за прекъсването сутрин, както някои вече знаят и мойта беше така. Смених датчика на термостата и сега сутрин е перфектна.
Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
и аз тря да пробвам ама се не остава време... а ако проблема е от този датчик,да очаквам ли да провърви повече,защото щом като е студена колата дава грешни стойности следва и при загрята да е тъка. или!?
Днеска сменихме рейката на газовото, и утре сутринта като я запаля студена ще видя дали има някаква промяна - надявам се да е от нея, тъй като иначе ще има нова главоблъсканица......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Невероятно но факт !
След монтажа на ГИ,сутрешното първо палене,проблема със заглъхването изчезна! Изчисти се работата на двг-то ,колата си пали на бензин и на 35 градуса си превключва на газ. Не мога да намера логика в тези деисвия на двг-то,между другото откакто работи на газ аспуха побеля,преди беше черен леко като омаслен. Което ме навежда ма мисълта,че сместа на бензина не е била както трябва,но пък на диагностика излиза,че всичко е наред. Работата на двг-то на бензин е перфектна (преди монтажа на ГИ,освен сутрешното палене) но явно компа лъже .А ако лъже пък мотора защо работи добре ?
Та въпроса ми е : защо на газ аспуха ми се изчисти (отлична работа на мотора) ? Защо преди ми беше черен аспуха (мототора мъркаше и имаше нормален разход 8/100)
Защо първото палене преди беше проблем а сега не е ?
Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Хихихих....тая газ ни разби логиката.....какво газово и къде ти го сложиха?
Аз въпреки че знам от какво ми глъхне, все още не мога да го отстраня напълно.....пукането в колекторите си остава, освен ако не извадя маркуча дето е между рейката и изпарителя, и не го запуша и така да я запаля - пали от раз, никакво заглъхване и детонации.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
След смяната на вече много неща проблема сутрин изчезна на пълно. Но така и не разбрах от какво беше. Първо с ремапването на екуто се оправи. После се появи пак. Смених софтуера с оригинален такъв, но модифициран, смених ламбда сондата, термостата и сега пали и върви без никви грижи.
Значи въпреки че си мислех че одисеята свърши, оказа се че може и да не е точно така, вече и процедурата с запушването на газовия маркуч не помага, като я запаля студена и си глъхне и гърми както обикновенно, след 5-10сек се оправя и оттам насетне всичко е ток....почти съм убеден че просто може би в началото сместа става много богата, понеже вакуума за газта ми е забит вече в колекторите, установих че когато откача маркуча и пускам много малка стрруя въздух пак глъхне, но поне детонации няма, и като цяло се оправя по бързо....
Някой има ли си представа дали ТПС-а е възможно да подава грешно инфо в началото и екуто да се шашка - пробвах номера с ресетването и 90-те сек, но без ефект....иначе колекторите са здрави, свалях ги и надувах на място, отникаде не смуче грам въздух.....
Така или иначе ще трябва това сам да си ог оправя, тъй като не вярвам някаква диагностика да го хване това, пък и не мога да я тресна на кой да е майстор, и да го чакам да установи какво става, когато е студена.....тъй като това е само на студен двг.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Абе да предположа друго, щото това с газта отпадна официално като причина - възможно ли е в началото при студено палене да няма налягане бензина щото капачката на резервоара не е оригинална и не затяга и не прави налягане вътре, и в началото да не може да подкачи или нещо от сорта....щото откакто това е проблем, ако завъртя 2-3 пъти само да припали леко двг и веднага изгася, и на 4 пъти си пали без детонации, и всичко е ток.....чоже да е наивно предположение, но все още съм убеден че и решението ще е такова....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Comment